به مناسبت سالروز زلزله دلخزاش مرداد ماه 1391 صورت می گیرد:

ویزیت، تجویز عینک و جراحی رایگان چشم ویژه اهالی نیازمند منطقه ورزقان و خاروانا

اختصاصی خاروانا نیوز: بر اساس اطلاعات کسب شده، دکتر بهنام غفارزاده متخصص و جراح معروف و به نام استان در حوزه چشم پزشکی، در نظر دارد به مناسبت سالروز زلزله دلخزاش شهرستان در 21 مرداد ماه، نسبت به ویزیت، تجویز عینک و در صورت نیاز جراحی رایگان اهالی نیازمند منطقه ورزقان و خاروانا اقدام نماید. به گفته هماهنگ کنندگان این اقدام شایسته در صورت نیاز تا دو یا سه روز تداوم خواهد داشت. ویزیت بیماران در محل ساختمان جدید شبکه بهداشت شهرستان ورزقان (که فرمانداری شهرستان پس از وقوع زلزله در آنجا مستقر شده بود) انجام خواهد پذیرفت.

بزرگوارانی که می خواهند نسبت به ویزیت چشم خویش اقدام نمایند، می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره های عمومی شبکه بهداشت و درمان ورزقان یا با شماره 44553100_041 (مهندس صفرزاده _ مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ورزقان) تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است که تاکنون تعداد اندکی از اهالی بخش خاروانا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، لذا از اهالی فهیم و مخاطبین بزرگوار وبلاگ خواهشمندیم نسبت به اطلاع رسانی این موضوع در سطح منطقه محروم خاروانا اقدام فرمایند.
ضمنا در صورت تجویز پزشک برای جراحی چشم بیمار این کار بصورت رایگان در بیمارستان علوی تبریز با هماهنگی فرمانداری شهرستان و شبکه بهداشت و درمان ورزقان صورت خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: